Κυριακή 21 Μαρτίου 2010
«Μαύρο» χρήμα στα δημόσια σχολεία
5.000 και πλέον καθηγητές δημοσίων σχολείων εκτιμάται ότι παραδίδουν παρανόμως ιδιαίτερα μαθήματα
Πρόσφατη έρευνα της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος σε τρία λύκεια της Περιφέρειας έδειξε ότι το 40% των μαθητών της Γ’ Λυκείου επιλέγει ή εξαναγκάζεται να επιλέξει τα ιδιαίτερα.
40 ώρες την εβδομάδα x 40 ευρώ την ώρα x 40 εβδομάδες x 40 καθηγητές/νομό x 51 νομούς = 130.560.000 ευρώ. Η μαθηματική αυτή πράξη δεν είναι η απόδοση ενός εργαζόμενου σε μια επιχείρηση, αλλά η επίσημη εκτίμηση «μαύρου» χρήματος που χάνει, κατά μέσο όρο, το Ελληνικό Δημόσιο κάθε χρόνο από τους διορισμένους καθηγητές που παράλληλα παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα παρανόμως...Συνέχεια στο alfavita: http://www.alfavita.gr/typos/t17_3_10_1031.php
Τρίτη 16 Μαρτίου 2010
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΜΕ.
Ως ΔΑΚΕ ζητήσαμε από το Δ.Σ της ΕΛΜΕΖ της 15ης Μαρτίου την καταδίκη των ανακοινώσεων και την σύνταξη κειμένου στήριξης των συναδέλφων. Η πρόταση αυτή δεν υποστηρίχθηκε.
Εκτιμούμε πως επιχειρείται χειραγώγηση έως φίμωση όσων καθηγητών τολμούν να μιλήσουν ελεύθερα στους μαθητές. Δεν τρομοκρατούνται μαθητές αλλά καθηγητές. Άλλωστε το παράδειγμα του διασυρμού συναδέλφου από το ΠΑΜΕ το έχουμε πρόσφατο.
Καλούμε την ΕΛΜΕΖ και όσους επιθυμούν την ενεργοποίησή της, να αναλάβουν και τις ευθύνες και τις πρωτοβουλίες που τους αναλογούν. Αλλιώς να μας ξανα-συστηθούν.
16/3/2010
ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΣΤΟ Δ.Σ.ΤΗΣ 15/3/2010 ΤΗΣ ΕΛΜΕΖ
1.-Η πραγματοποίηση Γ.Σ που αποφασίστηκε να γίνει την 15η Απριλίου με θέμα:
• Την αντιμετώπιση των οικονομικών μέτρων.
• Το «Νέο» Σχολείο κι οι εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης.
2.- «Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Ρατσισμού»
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΖ προτείνει στους συλλόγους διδασκόντων των σχολείων του Νομού, να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε δραστηριότητα κρίνουν απαραίτητη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Ρατσισμού.Το Υπουργείο και η ΟΛΜΕ έχουν εγκρίνει για αυτό το θέμα, να αφιερωθεί ένα δίωρο στο σχολικό πρόγραμμα της Παρασκευής 19/3.
Θεωρούμε ότι αυτή είναι η κατάλληλη ευκαιρία, για να ενημερωθούν οι μαθητές πάνω σε αυτό το πολύ σοβαρό ζήτημα.
3.- Συζητήθηκε το θέμα που προέκυψε με την μεταφορά μαθητών του ΕΠΑΛ, με ευθύνη του ΠΑΜΕ, στην κινητοποίηση του ΠΑΜΕ της 5/3/2010.
- Ζητήθηκε από τη ΔΑΚΕ η καταδίκη του περιστατικού αλλά η εισήγηση δεν υπερψηφίστηκε.
Ο Γ.Πανάρετος ψάχνει στοιχεία για τίτλους σπουδών και άλλων καθηγητών όπως της Ειδικής Γραμματέως του υπ. Παιδείας
Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010
ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΑΜΕ
Συνάδελφοι της Γραμματείας Εκπαιδευτικών Ζακύνθου του ΠΑΜΕ,
Με την ανακοίνωσή σας της 10/3/2010 με καταγγέλλετε ως συκοφάντη.
Τα όσα έγραψα όμως περιγράφουν αυτά που και οι ίδιοι παραδέχεστε ότι συνέβησαν στις 5 Μαρτίου. Παραδέχεστε ότι με δική σας ευθύνη μεταφέρατε μαθητές στη διαδήλωση του ΠΑΜΕ. Παραδέχεστε, έμμεσα έστω, ότι παραπλανήσατε το ΚΤΕΛ που «διέθεσε» δύο λεωφορεία για την ασφαλή μεταφορά των μαθητών. Δεν αναφέρετε τίποτα βέβαια για το 3ο λεωφορείο, αυτό που ζητήθηκε από το ΚΤΕΛ την 4/3 για την 5/3 το πρωί. Ποιος ζήτησε αυτά τα λεωφορεία και για ποιά δρομολόγια; Ο διευθυντής του σχολείου; Ποιος ανέλαβε την ευθύνη της μεταφοράς των μαθητών; Κάνατε σύλλογο μπροστά στο σχολείο, πάνω στη λεωφόρο, στην αυλή, κάπου αλλού; Πώς ενημερώθηκαν οι μαθητές; Τους ενημερώσατε έναν-έναν; Κάνατε, λέτε, δεκάλεπτη ενημέρωση μετά την οποία κάποιοι μαθητές αποφάσισαν να συμμετάσχουν και κάποιοι όχι. Σας φαίνεται αξιόπιστη αυτή η διαδικασία; Μήπως είχατε προγραμματίσει από την προηγουμένη την μεταφορά των μαθητών;
Δεν έχω να διαψεύσω τίποτα από αυτά που γράφετε. Αν σας ενόχλησε η φράση «υποχρεωτική στρατολόγηση» τότε πρέπει να σας ενημερώσω πως όσα περιγράφετε αποτελούν διαδικασία στρατολόγησης. Όποιος μαζεύει μαθητές, τους επιβιβάζει σε λεωφορεία και τους μεταφέρει σε χώρους διαδήλωσης ή εκδήλωσης, συγκεκριμένης παράταξης, κάνει στρατολόγηση.
Άποψή μου είναι πως ρόλος του καθηγητή δεν είναι να προσηλυτίζει ούτε να χειραγωγεί μαθητές. Ρόλος του είναι να διδάσκει, μεταξύ άλλων, την δημοκρατία, τις αξίες της και τις διαδικασίες της. Δεν τους προτρέπει σε συλλαλητήρια, ούτε σε συγκεντρώσεις και πορείες με άγνωστη κατάληξη. Στον καθηγητή εμπιστεύονται οι γονείς τα παιδιά τους για να τα μορφώσει και όχι για να εντάξει σε κάποιο κίνημα. Παραβήκατε νόμους, αλλά αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι παραβήκατε κανόνες. Κανόνες συνδικαλιστικής αξιοπρέπειας. Εμπλέξατε μαθητές σε κομματικά παιχνίδια εντυπώσεων.
Κανείς δεν εμπόδισε τους μαθητές της Ζακύνθου να σκέφτονται, να μιλούν και να αγωνίζονται. Ας το κάνουν ελεύθερα χωρίς «οδηγητές» και πάτρωνες. Τι λέτε;
Για το γεγονός ότι δεν πρόσεξα τις 70(!) πόλεις της Ελλάδας με τους μαθητές, τα πανό και τα ταμπούρλα, τι να πω; Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεκτικός.
Σε ότι αφορά στον χαρακτηρισμό μου ως αντιδραστικό, μήπως μπορείτε να μου διευκρινίσετε σε τι ακριβώς είμαι αντιδραστικός; Κρίνοντας και από το περιστατικό με την συνάδελφο που την «επέπληξε» ο μαθητής, αντιδραστικός είναι όποιος δεν συντάσσεται με το ΠΑΜΕ; Σας υπενθυμίζω πως με την ψήφο της «αντιδραστικής» ΔΑΚΕ κατέχει η παράταξή σας τη θέση του προέδρου στην ΕΛΜΕ φέτος. Το ίδιο και το 2007-08.
Σε ότι αφορά στην κατηγορία για «τρομοκράτηση» μαθητών σε διάφορα σχολεία, θα πρέπει να γίνετε πιο συγκεκριμένοι.
ΥΓ
Για το εισαγωγικό κείμενο που επιλέξατε στην ανακοίνωση - καταγγελία:
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει.
Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε.
Ν. Χικμέτ
θέλω να σημειώσω πως αυτή η εικόνα, που συγκινεί τον Ν. Χικμέτ και προφανώς αυτούς που επέλεξαν το κείμενο, εμένα προσωπικά με ανατριχιάζει.
10/3/2010
Θ. ΑΝΔΡΙΤΣΟΣ
ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ALFAVITA:http://www.alfavita.gr/ank_b/ank10_3_10_01156.php
Κυριακή 7 Μαρτίου 2010
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣ
Από τη δημοσίευση του παρόντος δεν επιτρέπεται η απόσπαση εκπαιδευτικού προσωπικού σε θέσεις χωρίς πλήρη εκπαιδευτικά και διδακτικά καθήκοντα. Με ευθύνη του Υπουργού Εθνικής Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, οι υφιστάμενες κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος αποσπάσεις εκπαιδευτικών μειώνονται υποχρεωτικά κατά πενήντα τοις εκατό (50%), το αργότερο μέχρι τις 30 Αυγούστου 2010.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΠΩΣ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ!!!
«Στηρίζουμε την υπουργό Παιδείας»
Ναι, για ένα λόγο και μόνο:
Μπράβο της που στέλνει τον γιο της στο ιδιωτικό του Κωστάκη της «Γειτονιάς» και μάλιστα τον έχει βάλει να παρακολουθεί το αμερικάνικο πρόγραμμα ΙΒ , για να φύγει αμέσως για σπουδές στο εξωτερικό, στας ΗΠΑ και νάρθει τάχιστα πίσω να ζητήσει την ψήφο των ιθαγενών!!!
Έτσι...κι εμείς στηρίζουμε τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία!!!
ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ
Σάββατο 6 Μαρτίου 2010
Η ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΟΥΑΝΕΤΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δρ. Ν. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ Διδάκτωρ Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών Εκπαιδευτικός ΠΕ05, αναμένων διορισμό... http://ndpaideia.blogspot.com/
Πώς συγκροτούνται τα νέα ΠΥΣΔΕ. Πραξικόπημα του ΠΑΣΟΚ?
1. Από τον Δ/ντή Δευτεροβάθμιας,
2. Από δύο «αιρετούς» (99% έναν της ΝΔ και έναν του ΠΑΣΟΚ,
3. Από δύο μέλη που επιλέγονται ανάμεσα στους Προϊσταμένους Γραφείων (1ο , 2ο κτλ γραφεία , Γραφείο Φυσικής Αγωγής, Γραφείο Τεχνικής Εκπαίδευσης κτλ)
ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΡΔΗΝ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ: «δύο εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με βαθμό Α’, με τους αναπληρωματικούς τους, που υπηρετούν στην περιφέρεια του οικείου ΠΥΣΔΕ, οι οποίοι επιλέγονται με κριτήριο τη μεγαλύτερη προηγούμενη διοικητική εμπειρία σε θέση στελεχών εκπαίδευσης.
Ως διοικητική εμπειρία, για την εφαρμογή του παρόντος, νοείται η υπηρεσία σε θέσεις διευθυντή σχολείου, προϊσταμένου γραφείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και προϊσταμένου διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.»
Αν κάποιος γνωρίζει την Νεώτερη Ιστορία της Εκπαίδευσης θα σας διαβεβαιώσει, ότι όλος σχεδόν ο κόσμος έχει βαθμό Α΄, αλλά «την μεγαλύτερη εμπειρία σε θέσεις στελεχών εκπαίδευσης» έχουν μόνο οι προσκείμενοι στο....Κυβερνών κόμμα.
Περισσότερα στο http://dakeaelmemess.blogspot.com/2010_03_01_archive.htmlhttp://dakeaelmemess.blogspot.com/2010_03_01_archive.html
Μέχρι το Μαίο θα έχουν ολοκληρωθεί οι επιλογές των νέων Διευθυντών και Προισταμένων Εκπαίδευσης
η υπουργός Παιδείας αναφέρει τα εξής:
«Η ανάγκη αλλαγής του πλαισίου επιλογής στελεχών της διοίκησης στην εκπαίδευση προέκυψε από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν κατά την εφαρμογή του υφιστάμενου συστήματος επιλογών, με τις αυξημένες προϋποθέσεις προϋπηρεσίας και έλλειψη κινήτρων.
Με το νέο πλαίσιο, διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση των εκπαιδευτικών στη διαδικασία επιλογής καθώς και η διεύρυνση της βάσης των υποψηφίων. Διασφαλίζονται χαρακτηριστικά και εχέγγυα για αξιοκρατικές επιλογές, αίρονται τα εμπόδια και οι περιορισμοί στη συμμετοχή με ταυτόχρονη αξιοποίηση των ικανοτήτων και γνώσεων που προκύπτουν από την εμπειρία, Καθίσταται υποχρεωτική η επιμόρφωση σε θέματα διοίκησης της Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης. Παράλληλα υπηρετείται η διαμόρφωση ενός πλαισίου επαγγελματικής εξέλιξης των διοικητικών στελεχών. Προϋπόθεση επιλογής θα είναι η συμμετοχή σε προγράμματα αυτό- αξιολόγησης και αξιολόγησης σε δεύτερη φάση».
esos...
Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010
Κάθε θρανίο κι ένα Η/Υ-Κάθε τάξη κι ένα διαδραστικό πίνακα
Οι εκπαιδευτικοί που θα αρνηθούν την επιμόρφωση δεν θα μπορούν να εξελιχθούν .
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η υποχρεωτική πολιτική στρατολόγηση μαθητών και η ανεύθυνη μεταφορά και εμπλοκή τους σε διαδήλωση προκαλεί με ακραίο τρόπο γονείς και κοινωνία σε βαθμό που θα πρέπει να υπάρξει έμπρακτη αντίδραση.
Αν κάποιοι έχουν διαταραγμένη σχέση με την πραγματικότητα, δεν έχουν κανένα δικαίωμα να μπλέκουν ανήλικους μαθητές σχολείων, και μάλιστα μαζικά και χωρίς τη δική τους συναίνεση, σε κινητοποιήσεις και ακτιβισμούς χωρίς να είναι ενήμεροι τουλάχιστον οι γονείς τους. Κάποιες διαδικασίες έχουν όρια.
Τα εσωκομματικά παράσημα μακριά από τις πλάτες των μαθητών.
ΑΠΕΡΓΟΥΝ(?) ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ 5/3/2010
Η πιο συχνή άποψη, που διατυπώθηκε από συναδέλφους, είναι πως οι αποσπασματικές μονοήμερες απεργίες δεν έχουν να προσφέρουν πολλά στις διεκδικήσεις του κλάδου. Πρέπει να περάσουμε σε άλλες μορφές διαμαρτυρίας ή πίεσης προς την κυβέρνηση άποψη που με βρίσκει σύμφωνο.
Επόμενη προγραμματισμένη απεργία στις 11/3/10 και βλέπουμε.
Να προτείνουμε;;;
- Ακούστηκε η πρόταση να μην καταχωρούνται οι απουσίες των μαθητών,
- Ακούστηκε η πρόταση να μην δουλεύουμε τις υπερωρίες,
- .....;
Τρίτη 2 Μαρτίου 2010
ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
To "Πρώτα ο μαθητής" καλό και "πιασάρικο" είναι αλλά μένουμε όπως παλιά στα λόγια.
Μετά τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ για τις ειδικότητες των ΠΕ17 θα περίμενε κανείς να πληρωθούν οι κενές θέσεις με μόνιμους διορισμούς. Στη Ζάκυνθο υπήρχαν 4 κενά και διορίστηκαν 2 καθηγητές της ειδικότητας, στις 16/12/2009. Ζητήθηκε ένας τρίτος ως αναπληρωτής προκειμένου να καλύψει τα κενά στο 2ο Λύκειο στην Παναγούλα και στο ΕΠΑΛ με 8 και 12 ώρες αντίστοιχα. Στις 5/2/2010 κλήθηκε ένας αναπληρωτής ο οποίος στη συνέχεια αρνήθηκε το διορισμό του και επομένως οι ώρες τεχνολογίας στα σχολεία παρέμειναν κενές. Παρά το γεγονός ότι η πίστωση για την πρόσληψη αναπληρωτή έχει εγκριθεί, και παρά τις συνεχείς έγγραφες και τηλεφωνικές οχλήσεις προς το Υπουργείο, μέχρις σήμερα 2/3/2010 δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη στο θέμα και η χρονιά πλησιάζει προς το τέλος της.
Στο "Πρώτα ο μαθητής" λοιπόν θα απαντήσουμε το ελάχιστο που οφείλουμε. Αποδείξτε το.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΗ ΕΛΜΕ 26-2-2010
- η ΔΑΚΕ υπερψήφισε την Πρόταση μας για συντονισμό και συγκέντρωση μαζί με τα υπόλοιπα δημοσιοϋπαλληλικά σωματεία. · η ΔΑΣ ακολούθησε τη δική της πρόταση (με το ΠΑΜΕ) και
- η ΠΑΣΚ αποφάσισε να συμμετάσχει και στις δύο συγκεντρώσεις!
Για την ιστορία αναφέρουμε ότι οι πέντε Σύλλογοι εργαζομένων του Δημοσίου, απευθύνθηκαν στο ΠΑΜΕ για κοινή συγκέντρωση και εισέπραξαν την άρνησή του.
Θλιβόμαστε γιατί ενώ εμείς οι εκλεγμένοι του Δ.Σ. απεραντολογούμε, χωρίς να μπορούμε να αποφασίσουμε ούτε τον τόπο της συγκέντρωσης, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι - η συντριπτική πλειοψηφία - δεν πήγαν σε καμιά από τις δύο συγκεντρώσεις. Αντίθετα στην Αθήνα οι συγκεντρώσεις ήταν πολύ μεγάλες και αυτό πρέπει να μας απασχολήσει τοπικά.
Η ΕΛΜΕ με ευθύνη των ΠΑΜΕ και ΠΑΣΚ έβγαλε μια μνημειώδη Ανακοίνωση- Ενημέρωση (έτσι αποκλήθηκε) , με την οποία ενημερώνει (!) για εκδήλωση με δύο μέλη Γ.Σ. ΑΔΕΔΥ, την οποία διοργανώνουν ΑΛΛΟΙ (δάσκαλοι, Νοσοκομειακοί, Νομαρχιακοί, και Δημοτικοί Υπάλληλοι) και την οποία η ίδια η ΕΛΜΕ αρνήθηκε να συν-διοργανώσει!
Αν οι αγώνες μας -και η ΕΝΟΤΗΤΑ - μπορούν να ενδυναμωθούν από την αναβίωση του τοπ. Παραρτήματος της ΑΔΕΔΥ , ας το κάνουμε επιτέλους! Η Κίνηση ήδη πίεσε προς αυτή τη κατεύθυνση . Οι πλειοψηφούσες τότε (2007) παρατάξεις , δεν έπραξαν τίποτα επί τρία χρόνια για τη σύστασή του. Δεν πρέπει όπως να επικαλούνται (ιδιαίτερα η ΠΑΣΚ) το υπό ίδρυση Παράρτημα , για να μην κάνουν ΚΑΜΙΑ ενέργεια , μέχρι που αυτό το Παράρτημα να γίνει πραγματικότητα .Άλλωστε, το τελευταίο διάστημα ο Σύλλογος Δασκάλων -ελλείψει θεσμικού συντονιστικού οργάνου- συντόνιζε τις απεργιακές συγκεντρώσεις με άλλα Πρωτοβάθμια σωματεία.Όμως, η επίθεση που δεχόμαστε από τα κυβερνητικά μέτρα, τους διεθνείς οικονομικούς οίκους και ευρωπαϊκούς Οργανισμούς, το περιβόητο «Χρέος» και τα ΜΜΕ , πρέπει να μας οδηγήσουν στην ΕΝΟΤΗΤΑ και την ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Πρέπει να αντιδράσουμε.
Αποτελεί διαρκή επιλογή μας, ο συντονισμός μας με τα άλλα Πρωτοβάθμια Σωματεία, δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με όλες τις υπαρκτές -μη γραφειοκρατικές Συλλογικότητες, με όλους τις υπαρκτούς εργαζόμενους , αυτούς που δουλεύουν δίπλα μας. ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ κανείς. Να ενεργοποιήσουμε ότι μπορεί να ενδυναμώσει τους αγώνες μας (και το Παράρτημα!)
Συνάδελφοι, να εμπνευστούμε από τους (πολύ) παλιότερους αγώνες . Πριν από πολλές -πολλές δεκαετίες, οι τότε εργαζόμενοι που δεν είχαν κανένα δικαίωμα ,χωρίς μέσα , χωρίς συμμάχους , κάτω από πολύ χειρότερες συνθήκες και αντιμετωπίζοντας συχνά ωμή βία., ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ και ΠΗΡΑΝ. Δεν εγκαταλείπουμε κανένα από τα Δικαιώματα που μας κληροδότησαν εκείνοι. Και δεν ξεχνάμε ότι:
«Για να φορτωθεί η γκαμήλα πρέπει πρώτα να γονατίσει». Να μην γονατίσουμε
ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΗ ΕΛΜΕ
Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010
H ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ
Περισσότερα στο esos: http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7021:2010-03-01-06-10-10&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=800##